میثم

جهان را ما نه آنچنان که واقعاً هست می بینیم ، جهان را ما آنچنان که واقعاً هستیم می بینیم.

میثم

جهان را ما نه آنچنان که واقعاً هست می بینیم ، جهان را ما آنچنان که واقعاً هستیم می بینیم.

مرگ امواج

از دریا پرسیدم: این امواج دیوانه تو، از کرانه ها چه می خواهند؟
چرا این گونه پریشان و در به در، سر به کرانه های از همه جا بی خبر می زنند؟
دریا در مقابل سوالم گریست!!!امواج هم گریستند!!!آنوقت دریا گفت: طعمه مرگ تنها آدمها نیستند.امواج هم مثل آدمها می میرند!!!این امواج زنده هستند که لاشه امواج مرده را شیون کنان به گورستان سواحل خاموش می سپارند!!!
نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه بهبودی پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ب.ظ http://fatimapic1.blogsky.com

سلام دوست عزیز
واقعا از اینکه با ذهن شاعری آشنا شدم که وجودش پر از حرف و نا گفته هاست واقعا خوشحالم
راستش چند وقتی بود از شعرا و بعضی نویسندگان زده شده بودم چون هیچ کس را حامل پیامی جدید نمی دیدم
اما با دیدن شما و خواندن قلم روانتان پی بردم فکری در اندیشه خود دارید و حرفی برای گفتن
و من لذت بردم
امید دارم باز هم با حرف هایی تازه .. ببینمتان
سال نو مبارک

سلام
ممنون. ولی من نه شاعرم نه نویسنده.
سال نو مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد